1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Spletno mesto STIRIAS vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ob prijavi v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa (Uporabniški profil) oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo se uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Sklenitev pogodbe je možna samo v slovenskem jeziku.

2. CENE IN AŽURNOST PODATKOV

Vse cene so v EUR in vsebujejo predpisani DDV. Cene veljajo do objave novih cen na spletni strani STIRIAS. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Pošiljamo preko Pošte Slovenije v dogovorjenem roku

3. NAROČANJE

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki Profil obiskovalca (povezava Vaš profil). O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@stirias.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu. Ponudnik v obljubljenem roku blago diskretno zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

4. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od nakupa, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Če je kupec odstopil od nakupa, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Če je podjetje zamudilo z vračilom vplačil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še 1/10 prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu. V primeru vračila artikla, mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Artikel mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri naslednjih pogodbah:

–       o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
–       pri katerih je kupec izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja.

5. NAČINI PLAČILA

V spletni prodajalni ponudnik omogoča plačilo po predračunu, po povzetju in z gotovino ob prevzemu. Poštnemu uslužbencu ali dostavljalcu ob prevzemu paketa izročite gotovino in pošta bo za vas opravila plačilo, pri čemer Pošti Slovenije plačate provizijo za izvedbo storitve odkupa v višini 1,22€ z DDV (Cenik Pošte Slovenije veljaven od 21.5.2019). Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljalca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu.

Prodajalec odgovarja za napake na blagu skladno z ugotavljanjem njegove odgovornosti po določilih Obligacijskega zakonika in določilih ZVPot. Pri tem prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu , ki se pokažejo po dveh letih od prevzema blaga oziroma v enem letu za rabljeno blago, skladno z ZVPot. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve. Šteje se, da je napaka na blagu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

7. GARANCIJA

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu, njegovem pooblaščenem servisu ali pri prodajalcu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, s potrjenim garancijskim listom in računom. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu. Informacija o garanciji je predstavljena tudi na strani s predstavitvijo artikla.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@stirias.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Kupec lahko vloži pritožbo tudi preko platforme za Spletno reševanje potrošniških sporov.

9. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Podjetje STIRIAS ne priznava nobenega izvajalca IRPS.

10. VAROVANJE PODATKOV

Lastnik spletnega mesta STIRIAS zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter pošiljanje reklamnega gradiva. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi. V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo. Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti![/vc_column_text]

11. AVTORSKE PRAVICE

Spletno mesto STIRIAS, je v lasti podjetja STIRIAS Mateja Snežič s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Vsi artikli lahko vsebujejo reklamne nalepke našega podjetja.

Nazadnje spremenjeno: 1.7.2020 (PDF dokument)